Kontakt:
+48 881 020 469
stylesystem.sales@gmail.com
ul. Osiecka 10, Poznań 60-103
icons by icons8.com
połysk
folie posiadają określony kolor, który wykończony jest
głębokim połyskiem. Są to dość często wybierane rozwiązania,
które doskonale wyglądają na każdym pojeździe.
satyna
Folia podobna do matu.
Nie posiada warstwy połyskliwej,
aczkolwiek lekko odbija światło. W dotyku jest gładka.
folia strukturalna
folia o nadanym kształcie 3D, która imituje
dany materiał. Najczęściej spotykaną folią strukturalną jest imitacja carbonu.
metalik
folia nasycona drobinkami metali,
przez co perfekcyjnie imituje lakier metalizowany. Zazwyczaj posiada połysk.
perła
folia bardzo mocno nasycona drobinkami metali, które dają efekt brokatu.
Drobinki metali często mają kolor inny niż baza, przez co folia mieni się w świetle różnymi kolorami.
chrom
ekstremalnie trudna w położeniu folia,
która imituje lustro. Folia idealna do aut nietuzinkowych, z jeszcze bardziej nietuzinkowymi właścicielami.

Pracujemy na najbardziej popularnych foliach, takich marek jak:
- 3M,
- Bruxsafol,
- Arlon,
- Avery Dennison,
- Hexis,
- KPMF,
- Oracal.
Nasze doświadczenie pozwala nam pracować na praktycznie wszystkich markach folii. Dzięki naszej wszechstronności, na pewno znajdziesz u nas kolor odpowiedni do twojego projektu. Nasza biegłość we wrappingu pozwala nam na określenie topowej trójki folii, które charakteryzują się wysoką jakością i wytrzymałością, a także są przyjemne w obróbce i przystępne cenowo. Do tej trójki należą folie od Avery Dennison, a także produkty marki Oracal i Arlon.
Przygotowania auta do oklejenia należy zacząć od dokładnej inspekcji stanu powłoki lakierniczej. Aby folia była długowieczna, powierzchnia lakieru musi być w stanie praktycznie perfekcyjnym. Wszelkie niedociągnięcia należy wypracować przed rozpoczęciem oklejania - w razie wgnieceń i dużych rys, warto odwiedzić blacharza lakiernika. Po naprawieniu powłoki lakierniczej, należy wykonać mycie detailingowe, które bardzo często musi być poprzedzone korektą lakierniczą w postaci dokładnego polerowania powierzchni. Dopiero tak przygotowany lakier gotowy jest na przyjęcie folii. Cały ten proces jest niezbędny, ponieważ folia uwypukla wszelkie niedoskonałości lakieru. Tuż przed montażem demontowane są wszelkie elementy, które mogą mieć negatywny wpływ na montaż. Do tych elementów należą lusterka, lampy, dekory, klamki i zderzaki. Po demontażu, wszystkie powierzchnie klejenia są odtłuszczane, po czym przystępujemy do montażu folii do zmiany koloru. Proces zmiany koloru zajmuje zazwyczaj do 7 dni roboczych.
Pielęgnacja auta oklejonego folią wymaga specjalnego podejścia. Preferowanym rodzajem mycia takiego auta jest mycie ręczne z zastosowaniem miękkich rękawic. Warto oddać samochód w ręce specjalistów od detailingu, przy czym należy ich poinformować o tym jaka folia jest zainstalowana. Dzięki temu, detailer będzie w stanie dobrać odpowiednie kosmetyki do danej folii. Odpowiednio konserwowana folia będzie bardzo trwała, a także na dłużej zachowa swoje właściwości.